Konferencje, spotkania i bankiety
Zapraszamy do organizacji konferencji, prezentacji, szkoleń i bankietów w naszej instytucji.
Oferujemy profesjonalną organizację i obsługę.
Dysponujemy czterema salami konferencyjnymi (20 do 50 osób) oraz forum z galerią do realizacji dużych przedsięwzięć (do 250 osób).
Udostępniamy: rzutniki multimedialne, laptopy, flipcharty, zestaw TV / video / DVD, sprzęt nagłaśniający
(mikrofon, wzmacniacz, głośniki), sprzęt do tłumaczenia symultanicznego, stały dostęp do Internetu.
Pomieszczenia konferencyjne można dowolnie aranżować w zależności od rodzaju prowadzonego spotkania
Sale są dostępne dla niepełnosprawnych.
Opłaty za wynajem sali:
- do 2 godz. – 120 PLN / 30 €
- od 2 do 4 godz. – 170 PLN / 42 €
- od 4 do 6 godz. – 200 PLN / 52 €
- cały dzień – 250 PLN / 62 €
- wynajem Forum – podwójna stawka w/w cen
Sprzęt do tłumaczenia symultanicznego (max. na trzy języki)
Opłata za wynajem sprzętu wraz z obsługą techniczną – 1200 PLN/ dzień.
Sprzęt nagłaśniający
Opłata za wynajem sprzętu wraz z obsługą techniczną:
- do 2 godz. – 120 PLN / 30 €
- 2 - 4 godz. – 200 PLN / 50 €
- 4 - 6 godz. – 320 PLN / 80 €
- cały dzień – 400 PLN / 100 €
Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.
z celami programowymi MDSM.