Zapraszamy do organizacji konferencji, prezentacji, szkoleń i bankietów w MDSM. Oferujemy profesjonalną organizację i obsługę.
Dysponujemy czterema salami konferencyjnymi (od 20 do 50 osób) wyposażonymi w sprzęt multimedialny oraz salą forum z galerią do realizacji dużych przedsięwzięć (do 250 osób). W budynku seminaryjno-konferencyjnym znajduje się również jadalnia (do 100 miejsc), kawiarnia wraz z patio oraz biblioteka i mediateka. Pomieszczenia konferencyjne można dowolnie aranżować w zależności od rodzaju prowadzonego spotkania.
Czynna całą dobę recepcja oferuje zimne napoje, słodycze, a także literaturę fachową oraz publikacje MDSM. Rzeczy wartosciowe można przechować w depozycie, znajdujacym się w recepcji.
Udostępniamy rzutniki multimedialne, laptopy, flipcharty, zestaw TV / video / DVD, sprzęt nagłaśniający (mikrofony, wzmacniacz, głośniki), sprzęt do tłumaczenia symultanicznego.
Oferujemy usługi transportowe - możliwość wynajęcia busów z kierowcą do przewozu osób (samochody 8 lub 9 osobowe).
Nie udostępniamy pomieszczeń organizacjom politycznym i innym, których cele działania są rozbieżne z celami programowymi MDSM.